Ölmeden Önce Söylenen Son Sözler


*Gönder gönder, ben tutarım.

* Aabı çok seri bir araba bu yaaa…

* Korkma hayatım, arabamızda abs ve aırbag mevcut.

* Postanede bana ait bir koli varmış onu almaya geldim.

* Oolum..5 taş çaldım ruhun bile duymadı..

* Bakın çocuklar, bu deney seti, kapağı açılınca güvenlik önlemi olarak elektrigi keser..

* Demek pirana dedikleri şey bu..hiho.. » bak hulusi abi bıyıkları ıle oynuyom bi şey olmuyo.

* Ey ruuuuhhh..geldiyseeen……

* O irmikleri neden aldın nurhan..helva mı yapıcan?.. niye?

* Doğalgazın ülkemize hayırlı ve uğurlu olmasını diliyor ve doğalgazla çalışan ilk ocağı huzurlarınızda yakıyorum.

* Evladım, beni karşıdan karşıya geçirir misin?

* Geeeel, geeel sağ yap geeel…

* Bah bah bah hala uzunlarla geliyo…

* Canikom, bu etin tadı sana da biraz garip gelmedi mi?

* Müjdemi isterim turan abi bir kızın daha oldu.

* Kim bekler lan yeşilin yanmasını?!

* Eşşek şakası yapmayın lan…

* Bekle Cemşit abi ben bir dalıp çıkıcam.

* Korkma hanım bu saatte kapımızı kim çalacak, tanıdık biridir.

* Hala karlı gösteriyor mu hanım?

* Elektirikçiye ne gerek var canım, ben hallederim.

* Bak şimdi nasıl sollıycaz ..

* Gel abi burası boyu geçmiyor…

* Aya bak aya, aynı kamyon farı gibi !!!

* Ben denedim, korkmayın.

* Bak kadri abi, suyun derinliği önemli değil, asıl iş atlamasını bilmek..

* Yav Hayrettin abi burası fener tribünü değil galiba..

* Hihiha…bak gelen şey köpekbalığına ne kadar da benziyor.

* Rasim abi, kafesin kapısı kapalı değil mi?

* Nalan, bir kibrit yak da bakalım ne kokusuymuş…

* Yapma Satılmış abi, şeytan doldurur.

*Bak virajı dönerken arka plakayı okuyorum

*Ahmet gel burası boyu geçmiyor

*Baba ben hamileyim

*Pimini çektiğimiz bu bomba 3sn sonra patlar

Reklamlar