Espirili sözler -absürt – iğrenç – yuuh detirten – oha dedirten espiriler


 

 

 

 

 

-Bizde yanlış olmaz
Olduysa yanlışlıkla olmuştur.

-Zenci kadın neden sürekli koluna bakarak makyaj yapıyormuş?
Karakolda ayna var

-Hic terlemeyen devlet memuruna ne denir?
Noter

-Ödemeli at funda arar

-Temel her şimşek çaktığında saçını, başını düzeltiyormuş. Niçin?
fotoğrafının çekildiğini zannediyormuş

-Küçük su birikintisine ne denir?
Sucuk

-Sen o notu benden asla alamazsın!
Asla alamazsam papazla alırım

-Bugün senin neyin var?
Bir kare, birde asım var. Senin.

-Evde yiyecek birsey kalmadi hepsini windows7

-En temiz böcek hangisidir?
Hamamböceği

-Termometrenin düşmesi neyi gösterir?
Çivinin iyi çakılmadığını

-Yerin kulağı vardır benim de kulağım var.. o zaman ben yer miyim ? Yemem

-Adamin birini hickirik tutmus öksürük dövmüş

-Kedi ile kaleci arasında ne fark vardır?
Biri tututuğunu diğeri tutamadığını yer

-Erkek ata ne denir?
Bayat

-Adamın biri çok zayıf olduğu halde yatağa yattığında yatak kırılıyormuş. Niçin?
Uykusu çok ağırmış

-7 cüceler pamuk prensesi görünce ne olur?
seven up

-Oh sevgilin gelmiş gözün Aydın, kulakların Manisa.

-Kimin önünde herkes şapka çıkarır?
Berberin

-Altı adam bir şemsiyenin altında ıslanmadan nasıl durabilir?
Yağmur yağmazsa

-Penguenler niçin koltuğa oturmazlar?
Smokinleri buruşmasın diye

-Cem Uzan, üstünü örteyim

-Sana bir kıllık yapayım,
içine kıllarını koyarsın.

-Kolayı versene kanka
Bi kere de zoru iste be

-Kediler niçin havaalanına gidemez?
Çünkü pist var.

-Çalmak fiilinin gelecek zamanı nedir?
Hapse girmek

-Yangın dolabını açarsan ne olur?
Yang gelir kapatır

-Adamın biri yedi gün boyunca Nezle olmuş,
Sıkıldığı için bugünde Petek’le beraber olmaya karar vermiş.

-Taşıma su ile değirmen dönmez neden?
Taşima su Japon küçük bir çocuk, gücü yetmez.

-Gerçekler acıdır , biberde acıdır.
O zaman biber gerçek tatlı gerçek değil midir.

-Adamın kafaya tuğla düşmüş, çarpmadan bir karış kala ölmüş neden?
Aklı bir karış havadaymış.

-Adamın kafaya buda heykeli düşmüş ne demiş
Başımıza buda mı gelecekti.

-Seni görünce gözlerim dolar kulaklarım euro

-oooo Ahmet sen mi geldin.?
Yok ben sonra gelicem bu ruhum.

-Sana Kimse inanmaz belki Kadir inanır

- Temel’in evi yanmış, odaları düz

-Bir Çin Atasözü der ki ; Kakano hakiri sokomayu takaji
Anlamı ; Ne kadar dönersen dön G.T arkadadır.

-Ayda 5000 tl kazanmak istermisiniz?
O zaman Aya gidin.

-Kadının Biri Yemeği Ocakta Unutmuş
Şubatta Aklına Gelmiş

-Alo sigara birakma hatti mi -evet buyrun
verecegim adrese 2 paket sigara birakabilirmisiniz.

-Adamın biri kanalizasyonda geziyormuş neden?
Çünkü adam kendini bi bok sanıyormuş

-Hava almak için hava alanına giden Ulvi

-Balıkesire gittim bir tane balık bile esir değildi

-Haydi Unkapanı’na gidip birkaç kapan kuralım
Belki un yakalarız

-Rahatlamak istiyorsan ameliyat ol
İçin açılır

-Adamın bir varmış
İkinci dönem düzeltmiş

-Aya baktım seni gördüm
Sana baktım ayı gördüm

-Hayatına renk katmak istiyorsan
Boyacı ile evlen

-Zorla güzellik olmaz,
Estetikle olur

-Yeşil dometesi neden güneşe koyarlar, kızarsın diye
Yok abi niye kızayım

-iki acı biber evlenirse ne olur
Acıların çocuğu olur

-Bir adam yolda giderken gülmüş
Karısı diken

-Adamın biri yufka yürekliymiş
Karısı onu börek yapmış

-Bizi çekemeyenler anten taksın.

-Beni çekemiyorsan çekici çağır

-Beni Çekemiyorsan , öbür kamerayı dene

-Bizi çekemediler
Halat koptu

-Ben bittim
Şimdi pire oldum

-Adamın biri sokakta kıza çıkma tekli etmiş kız kabul etmiş neden?
Çünkü kız çıkmaz sokaktaymış

-Adamın biri gülmüş
Reçelini yapmışlar

-Adamın biri gülmüş
Bahçeye dikmişler

-Adamın biri kızmış
İstemeye gelmişler

-Adamın biri donmuş
Karısı da pijama

-Bitkisel hayata girdim
Maksat yeşillik olsun

-Dayının selamı var hangi dayının
Kaba dayının

-Sana çıkma teklif ediyorum
Gözümün önünden çıkar mısın?

-Aya baktım seni gördüm
Sana baktım ayı gördüm

-Paranın ne önemi var
Mühim olan miktarı

-Çekirge bir zıplar iki zıplar
3 de zıplar 4 de zıplar bırak hayvanı zıplasın.

-Patik giymeyi sevmeyene ne denir?
Antipatik

-Erol’u gördün mü? Hangi Erol
Profiterol

-Ceren’in selamı var. Hangi Ceren
Tenceren

-Kadın Yatmış
Kocası Gemi

-Adam yatmadan başucuna su koyuyormuş neden?
Suyun kaldırma kuvveti varmış da ondan

-Aslı yok mu
Aslı yok fotokopisi var

-Çalışmak güzel olsaydı
Üstüne para vermezlerdi.

-İçinden bi sayı tut
Yazık, bırak sayıyı gitsin vazgeçtim

-Kabadayılığa yer yok demişler
Kabadayı ayakta kalmış

-Can boğazdan gelir
Ahmet Silivriden

-Sol Kulağını kapatırsan ne olur?
Sağ duyulu olursun

-Dört adam dağda kazı yapıyormuş.Eeee
Kaz ölmüş

-Dün arkadaşlarla toplu resim çekilelim dedik. Eeee
Sen yoktun, topsuz çekildik.

-Merak etme son gülen sen olacaksın. Niye
Algılama sorunun var.

-3 adam sıra ile uçaktan atlamış
Sıra parçlanmış

-Sen terlemişsindir
Sana terlik getireyim

-Sana müthiş bir iş buldum. Ne işi?
Büfede yedigün vereceksin.

 

6 comments on “Espirili sözler -absürt – iğrenç – yuuh detirten – oha dedirten espiriler

  1. Geri bildirim: Pes Yahu Dedirten Sözler | Hasaka Blog

Bir Cevap Yazın

